29 Ekim 2014 Çarşamba

Pink Birthday

Merhaba, ben bir akrebim ve burcumun sanırım birçok özelliğini taşıyorum. 26 Ekim Pazara gelince cumartesiden yaptım kutlamaları :)Peki ya doğum günümde ne giydim? Pembeyi kesinlikle çok seviyorum ve özellikle de sarışınlara çok yakıştığını düşünüyorum. Bu toz pembe etek siyahı ile birlikte dolabıma yeni eklendi:) Gri çorapla ve gri bir üst ile de tamamlamayı düşündüm ama doğum günüm için tercihim böyleydi, gri ile başka bir kombinde buluşacak :) Bootiler süet olunca  ve opak çoraplarımla bütünleşince çok belli olmamışlar, ama tam olarak yapmak istediğimde buydu, böylece bacak boyunuzu da kesmemiş olursunuz:) Sevgilerimle ....

Outfit of my birthday night:) the skirt is new in my wardrobe with its black colleague :) My idea is pink suits very well with blondies,with my love...








T-shirt - Zara (new)

ceket & jacket - Park Bravo

Etek& Skirt - Pull&Bear (new)

Çanta - clutch - Marc by Marc jacobs 

Kolye & necklace - Stradivarius 

follow me on instagram - user name : jellythepop 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder