23 Ekim 2014 Perşembe

Fethiye

Bugün hava çok soğuk olmasa da karanlıktı ve yazı özledim, zaten ben tam bir sıcak hava insanıyım:)

Haftasonu için Bursa'dan kalkılıp Fethiye'ye gidilir mi? 1 kez yaptım ama sanırım ilk ve son olur :)

Geçen ayki haftasonu Fethiye kaçamağı, Ölüdeniz'in mükemmel denizinde yüzmeye bayılıyorum, hiç çıkmak istemiyorum denizden, mavisi o kadar güzel ki huzur veriyor  ve her yerdeki pembe beyaz begonvillere de ayrı bayılıyorum... Begonvillerle uyumlu çiçekli bir elbise tercih ettim, beğenmenizi umarım, iyi ki burdasınız, öpücükler ...

i very much miss summer today and i am kind a hot weather person:) this post is from Fethiye, one of the lovely places of Turkey's south coasts and where the amazing  sea Ölüdeniz is located in. Ölüdeniz has clean blue, water, you have to go there al least once:) My bloomy dress accompanies me on this post, hope you like it, lots of kisses...








 Dress &Elbise - Mudo (Old season )

Sandals & sandaletler - Twist (new season)

Necklace&Kolye (H&M)

Follow me on instagram : jellythepop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder