20 Ekim 2014 Pazartesi

Marmaris & Ağaçlı Yol

Merhaba :)

İşte buradayım, bir süredir açmayı düşündüğüm bloğumla nihayet sizlerleyim. Bir süredir Instagramda aktif olarak fotoğraflar yüklemeye başlamıştım; ama ben madem bu işi çok seviyorum, sizlerle çok mutlu oluyorum, neden benim de bir bloğum olmasın dedim :) Bloğumda olduğunuz için çok teşekkür ederim diyerek ilk olarak çok keyifli bir 4 gün geçirdiğim Kurban Bayramı kareleriyle buradayım. Ekimde güneyde deniz girilir mi acaba, hava nasıl olur derken kendimizi Marmaris'de bulduk. Tereddüt etmeden ekim ayında yazı yaşamak istiyorsanız Marmaris'i tercih edebilirsiniz :)



Burası Marmaris'e gelmeden Akçapınar Ağaçlı yol, o kadar güzel bir yol ki mutkala durup fotofraf çektirmek isteyeceksiniz :) Kahvaltı etmek için de birebir, bir gözleme veya tostunu mutlaka denemelisiniz. Yoldan geldiğim için rahat bir tercih yapıp, Kot&T-shirt ve bu aralar her rengini almak istediğim Nike Airmaxler bana eşlik etti.




Jeans - Pull&Bear

Ayakkabı & Shoes - Nike Airmax 

T-Shirt - Mango 

Follow me on instagram : username: jellythepop

Instagram kullanıcı adım : jellythepop

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder