4 Ocak 2016 Pazartesi

2016 İlk Post & İlk Kar

Herkese Merhaba,
Öncelikle herkese sağlıklı,mutlu,huzurlu, bol kazançlı ve aşk dolu bir yıl diliyorum...
Bu seneden beklentilerim büyük; çünkü yaklaşık 7 yıldır çalıştığım işimden ayrılıp, kendi işimi kurma hedefiyle adım adım ilerlediğim günlerdeyim. Start verdiğimde sizlerle de paylaşıyor olacağım mutlaka. İşimin sosyal medyayla veya bloğumla hiçbir alakası yok aslında, 7 yıllık kariyerim ve bilgi birikimim doğrultusunda kendi uzmanlığımla alakalı bir sektörde yeniden merhaba diyeceğim:) İnşallah hepimizin gönlüne göre olsun herşey:)
Evet, 2016 'ya özet bir giriş yaptıktan sonra,hızlıca yılın ilk, bolca karlı fotoğraflarına geçmek istiyorum. Oysho benim gerçekten çok sevdiğim bir marka, sanırım tüm pijamalarım Oysho'dan:)Çok eğlenceli,bolca pofuduk, yumuşak ve sıcacık kışlık pijamalarına karşı koyamıyorum... Bu üstü geçen sezondan almıştım. Fotoğraf çekerken hava dondurucu soğuktu ama inanın hiç üşümedim(Tabii içimde de çok kalın bir kazak vardı).Karda çektiğimiz bu fotoğrafları umarım siz de sevmişsinizdir:)... Mutlu yıllar,sevgiyle kalın...








Top & Üst - Oysho (Eski sezon&Old)

Bere & Weal - Lacoste 

Tayt & Leggings - Zara

Boots & Botlar - Ugg

Çanta & Messenger Bag - Louis Vuitton 

Kitap (Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler) & Book - D&R

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder