23 Haziran 2015 Salı

White shirt

Uzunca bir aradan sonra Merhabaaa,

Çok özledim aslında bloğumu ve sizleri ama yoğunluktan biraz uzak kaldım galiba :(

Artık yaz aylarında yükselen enerjimle yeni yeni kombinleri bloğa eklemeye hazırlanıyorum:)
Burada olamasamda instagramda sürekli aktifim hatta snapchatte de, snapchat ve instagramda beni yine jellythepop kullanıcı adımla takip edebilirisiniz:)

Snapchatte artık instagram kadar aktif kullanılıyor sanırım, henüz bir hesap açmadıysanız sizde hemen edinin derim, orası da çok eğlenceli, benden söylemesi:)

Şimdi bakalım bugünkü kombinde neler var? Aslında basic bir kombin beyaz gömlek, kot ve spor ayakkabı :)

Kısa paçalı pantalonlar bu aralar Hepimizin dolabında yer almaya ve meydanlarda boy göstermeye başladılar; fakat nasıl kombinleyeceğiniz önemli tabii. Benim tavsiyem uzun ,bol bir üst, ya da  kısa bir üst ile tamamlamanız olacak. Ben bu kombinimde bol bir gömlekle tamamladım , umarım beğenirsiniz, iyi ki varsınız , öperim hepinizi







Taç & Hairband - Primark

Gömlek & Shirt - Jeans - Mango 

Bileklikler & Wristbands - Kendim tasarımım  & Designed by me

Çanta & Shoulder Bag - Michael Kors

Sneakers - Nike Air Force & Korayspor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder