8 Mart 2015 Pazar

Hello With Snow

Merhaba, çok üşüyen biri olduğum için ve belki Bursa'nın da soğuğundan kışın ayakkabı tercihim bot ve çizmelerden yana. Uzun kolyeler ise benim hep vazgeçilmezlerim, sanırım çok nadir kolye takmadığım oluyor:) Büyük küpeleri çok kullanamayan biriyim fakat kolyeleri çok seviyorum kesinlikle.Kışın koyu renkler tercih edildiğinden kolyelerle kışa renk katabiliriz:) Bu aralar yeni bir hobim var bir de instagramdan fotoğraf eklemiştim, size de bahsetmek istedim. Yeni hobim; büyükler için boyama kitapları, kendi zevkinize göre rengarenk desenler çıkarabileceğiniz gibi, kafanızı da dağıtmaya birebir. Akşamları keyifle boyuyorum rengarenk...Buradan da bir fotoğraf ekliyorum, sanırım boyadıkça ortaya çıkanları instagramdan da paylaşacağım, yapmak isteyenlere de fikir olabilir boyadığım renkler, bakalım neler yapmışım:) Kitabı d&r' da bulabilirsiniz, sevgiyle kalın...









Sunnies & Gözlükler - TBox

Knit - Zara

Kolye&Necklace - Aypen Accessories (Instagram'da bu isimle bulabilirsiniz)

Leggings - Tayt - Zara

Boots & Botlar - Elle shoes

Cüzdan & Wallet - Tory Burch 

Kaban & Coat - Polo Garage 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder